MOTOR



A Mag: Glest megengedi hogy testreszabjuk
minden megjelenitését a játéknak
  • Testreszabott egységek definiálhatóak XML fájlokkal. Lehetőségünk van meghatározni az alapvető értékeinket (életerő, tapasztalat, páncel, látás, követelmények és sok mást), az egység tapalasztalatát, és parancsait, vagy a 3d modelljét is.

  • Meghatározott felfejlesztést adhatunk meg. Lehetőségünk van azt is megszabni hogy melyik egységeket érintsen, hogyan érintse, és hogy hogyan befolyásolja az azokat.

  • Frakciókat határozhatunk meg, úgy hogy kiválasztunk egy csoportot, és azokat fel is javíthatjuk.

  • Testreszabott forrásokat definiálhatunk.

  • Meghatározhatjuk egy kijelölt frakció fejlődési ágát és forrásait is.

  • Testreszabottt díszletet definiálthatunk. Lehetőség van meghatározni a felületek szerkezetét, 3d-s modelleket (mint fák, vagy kövek), és környezeti hangokat, és így tovább.

  • Térképeket szerkeszthetünk a glest térkép szerkesztőjével.
 
Grafika : OpenGL 1.3 grafikák
  • Domborzati terep

  • Szabad kamera mozgás (mozgatás, forgatás, és közelítés)

  • Saját 3d formát lehet kimenteni a 3dsmax segítségével, a g3d exportáló modul használatával

  • Kulcsképkockás animált 3d modellek

  • Szemcse rendszer esőre, hóesésre, tűzre, és varázslatra

  • Klasszikus 3d effektek: áttetszőség, megvilágítás, köd stb...

  • Valósághű árnyékok (árnyék kidolgozás, vagy árnyék vetület)
 
Hang : DX9 hang
  • Statikus, és áramló (streaming) hang (wav, vagy ogg fájlokkal)
 
A.I. : MESTERSÉGES INTELIGENCIA
  • A* alapú ösvénytaláló algoritmus

  • Alapvető AI a számítógép által vezérelt játékosoknak
 
Mi hiányzik ( és meglesz
csinálva majdan)
  • Netjáték

  • Linux port (a letöltésben)
 
Technikai Infórmáció
  • Kódolás: Több mint 20.000 C++ kódsor !

  • Grafikák: A Glest OpenGL 1.3-mat használja, és egy-két kiterjesztést (úgy mint GL_ARB_texture_env_crossbar vagy GL_EXT_stencil_wrap). Ha szükségessé válik, újabb OpenGL-t fogunk használni.

  • Hang: A Glest, Direct Sound -ot használ, és a DirectX 9 nek fent kell lennie hogy fusson.
 
Rendszer követelmények
  • Windows 98/ME/2000/XP.

  • Pentium 4 / Athlon processzor.

  • OpenGL 1.3-val kompatibilis videó kártya, és meghajtói (pl: geforce, radeon).

  • DirectX 9-el kompatibilis hangkártya, és meghajtói, és hogy fel legyenek telepítve a számítógépére (letöltheted a Microsoft honlapjáról).