|
|
|
MOTOR |
A Mag: Glest megengedi hogy testreszabjuk
minden megjelenitését a játéknak |
- Testreszabott
egységek definiálhatóak XML fájlokkal. Lehetőségünk van meghatározni az alapvető
értékeinket (életerő, tapasztalat, páncel, látás, követelmények és sok mást), az
egység tapalasztalatát, és parancsait, vagy a 3d modelljét is.
- Meghatározott felfejlesztést adhatunk meg. Lehetőségünk van azt is megszabni hogy melyik egységeket érintsen, hogyan érintse, és hogy hogyan befolyásolja az azokat.
- Frakciókat határozhatunk meg, úgy hogy kiválasztunk egy csoportot, és azokat fel is javíthatjuk.
- Testreszabott forrásokat definiálhatunk.
- Meghatározhatjuk egy kijelölt frakció fejlődési ágát és forrásait is.
- Testreszabottt díszletet definiálthatunk.
Lehetőség van meghatározni a felületek szerkezetét,
3d-s modelleket (mint fák, vagy kövek), és környezeti hangokat, és így tovább.
- Térképeket szerkeszthetünk a glest térkép szerkesztőjével.
|
Grafika : OpenGL 1.3 grafikák |
- Domborzati terep
- Szabad kamera mozgás (mozgatás, forgatás, és közelítés)
- Saját 3d formát lehet kimenteni a 3dsmax segítségével,
a g3d exportáló modul használatával
- Kulcsképkockás animált 3d modellek
- Szemcse rendszer esőre, hóesésre, tűzre, és varázslatra
- Klasszikus 3d effektek: áttetszőség, megvilágítás, köd stb...
- Valósághű árnyékok (árnyék kidolgozás, vagy árnyék vetület)
|
Hang : DX9 hang |
- Statikus, és áramló (streaming) hang (wav, vagy ogg fájlokkal)
|
A.I. : MESTERSÉGES INTELIGENCIA |
- A* alapú ösvénytaláló algoritmus
- Alapvető AI a számítógép által vezérelt játékosoknak
|
Mi hiányzik ( és meglesz
csinálva majdan) |
- Netjáték
- Linux port (a letöltésben)
|
Technikai Infórmáció |
- Kódolás: Több mint 20.000 C++ kódsor !
- Grafikák: A Glest
OpenGL 1.3-mat használja, és egy-két kiterjesztést (úgy mint
GL_ARB_texture_env_crossbar vagy GL_EXT_stencil_wrap). Ha szükségessé válik,
újabb OpenGL-t fogunk használni.
- Hang: A Glest, Direct Sound -ot használ, és a DirectX 9 nek fent kell lennie hogy fusson.
|
Rendszer követelmények |
- Windows 98/ME/2000/XP.
- Pentium 4 / Athlon processzor.
- OpenGL 1.3-val kompatibilis videó kártya, és meghajtói (pl: geforce, radeon).
- DirectX
9-el kompatibilis hangkártya, és meghajtói, és hogy fel legyenek telepítve
a számítógépére
(letöltheted a Microsoft honlapjáról).
|
|
|
|
|
|
|
|